01 April 2013

The Grove

Valet parking at its best...one of the best thing about the US



3 comments:

Desiree said...

Något sådant här har jag aldrig sett innan. Man har alltså soffor där man kan vänta nere i garaget medans man får sin bil? Coolt! Håller med dig om att Valet Parking är toppen.
Ha en fin tisdag.

Jane said...

Japp, på the Grove sitter man så bekvämt när man väntar på bilen. Nu måste jag säga att när jag shoppar så brukar jag aldrig använda valet när jag shoppar men nu så var jag lite sen;) Himla bekvämt. Det finns valet på alla shoppingcenter här, för det mesta gratis om man äter någonstans.
Kram!

Fullblodsekologen said...

Var tvungen att kika in här hos dig. Läste din kommentar på Anne-Marie's trevliga blogg och du satte faktiskt huvudet på spiken på hur jag upplever det om att bo utomlands. Du skrev något om tolerans och att känna sig hemma på olika ställen och ändå ingenstans. Bara för ett par dagar sedan pratade min man och jag just om precis denna känsla som vi har och hur vi "bär på en hemlighet och ingen annan förstår". Det var lite som att läsa vad jag själv tänkte.
Ha det fint/Annelie
PS Älskar denna parkering, lite skillnad mot spanska parkeringshus det:)